zaterdag 1 december 2012

Woorden vol liefde van God ontvangen


Tijdens 10 dagen bidden en vasten kreeg ik woorden van God en ik ben gaan schrijven. Dit zijn de woorden die Hij mij liet opschrijven:

Je bent Mijn geliefde kind. Ik ben zo blij: je krijgt een heel nieuw leven. De schuld en schaamte zijn voorbij. Een nieuwe toekomst ligt er voor je open, samen met Mij. Je zult nog verbaasd staan wat je allemaal mee gaat maken. Laat het maar gebeuren. Ik ben bij je! Ik ben er altijd al geweest en  Ik zal er ook altijd zijn. Ik zal je nooit vergeten of verlaten. Ik hou zoveel van jou. Ik ben zo blij dat jij dat nu ziet. Wil je dat nooit weer vergeten? Ik ben bij je, Ik, jouw Schepper. Jou heb ik uitgekozen. Ik heb je gewild. Daar waar het zo donker was, daar heb ik jou laten groeien. Je mag zoveel vreugde geven, mijn lieve kind. Ik zal je leren om met Mijn ogen te kijken, Mijn bewogenheid te voelen. Als jij bij Mij blijft, zal Ik je grote dingen laten zien. Weet je nog? Ik heb je voeten gezalfd, je hebt Mijn ogen gezien. Mijn ogen zullen altijd vol liefde naar je kijken.*
Je bent zo mooi, zo bijzonder, zo uniek. Ik heb je lief Mijn kind. Vergeet dat nooit. Wat er ook allemaal gebeurd is, je mag het achter je laten. Het is voorbij, het is vergeven. Ik heb voor jou een hoopvolle toekomst: Mijn kind, jij en Ik samen, voor altijd! Ik ben bij je alle dagen van je leven. Huil niet langer. Richt je op en kijk naar Mij. Mijn geliefde, mijn duifje. Jij mag op Mijn linkerarm rusten, dicht bij Mijn hart en Ik zal je beschermen. Je mag alles vergeten. Het is voorbij, finito!
Richt je hoofd nu op en zie naar Mij.  



in een visioen heb ik Jezus mogen zien. Hij heeft toen mijn 
   voeten gezalfd en de liefdevolle blik waarmee hij mij aankeek, 
   zal ik nooit vergeten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten